Klantenservice

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

F.A.Q.

Wij gaan er alles aan doen om je zo goed mogelijk te helpen en de klacht op te lossen.

Je kunt mailen naar info@sbcandy.nl.

Leg ons de klacht en uit wij gaan direct aan de slag.

Wij streven ernaar om binnen 24 uur de klacht op te lossen.

Natuurlijk is het vervelend als je niet snel een antwoord op je vraag kunt vinden, wij proberen zoveel mogelijk informatie op onze website te zetten.

Mist er iets?

Neem dan contact met ons op en wij gaan kijken naar een oplossing.