Klantenservice

Iedereen die bij ons iets bestelt of wil gaan bestellen, kan een  account aanmaken. Dit houdt in dat je je adresgegevens niet telkens weer hoeft in te voeren bij vervolgbestellingen. Ook kunnen favoriete producten in je account worden opgeslagen, orders worden ingekeken en herhaalbestellingen worden gedaan.

Is er een nog niet geleverde bestelling, dan kan de status in je account worden bekeken.

Hoe maak ik een account aan?

Dat kan op twee manieren:
 
  • Tijdens het plaatsen van een order voor de eerste keer bij ons in de webshop, dan krijg je de mogelijkheid aangeboden om je te registreren en een account aan te maken.
  • Via het menu  'Registreren'.
  • Zodra je geregistreerd bent krijgt je van ons een email met verdere instructies.

 

F.A.Q.

Het is niet verplicht een account aan te maken, het is voor jezelf wel heel handig.

Zodra je geregistreerd bent kun je de status van je bestelling makkelijk vinden, daarnaast hoef je niet bij een nieuwe bestelling je gegevens weer in te vullen.

Bij ons is een account aanmaken geheel gratis, ook hoef je niet persé een bestelling te plaatsen.

Je kunt na het aanmaken van je account op de hoogte blijven van onze acties.

Uw persoonlijke gegevens zijn bij ons geheel veilig, wij kunnen uw gegevens niet doorsturen naar derden.